Inte det absolut lättaste färdmedlet

 Häromdagen.. när jag var på väg hem såg jag en konstig sak.
Jag såg en tjej som var ute och cyklade, precis som jag.. på väg någonstanns med rygga på sig och allt meen det var ingen vanlig cykel det var en enhjuling haha.
Kunde inte låta bli och flina och det kändes så dumt ju.. hon hann ikapp mig vid rödlyset så jag lät henne spinna iväg först så jag skulle kunna fota henne!
Bilden vart dålig men ändå.. det måste vara sjukt ansträngade och jäkligt vingligt.
Det är väl inte dirket det optimala färdmedlet tycker jag.. passar bättre på cirkus :P

Samma dag uppmärksammade jag en till sak som jag tyckte såg kul ut.
Exakt samma bil som Rudolf har i sunes sommar.. en blek/bajs brun skrutt volvo.
En sån bil såg jag och det som såg lite fult ut var att det satt en övningskörningsskyllt på.
Kul och lära sig köra bil i en sån bil haha.. men så kan det ju förstås vara.


Min bild :P Ville inte vara för nära för det kunde ju höras!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Fan du skulle kört om Syrris... Raca lite haha

2009-04-17 @ 22:31:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

lugn bah lugn.. det gjorde jag!

2009-04-17 @ 22:39:09
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0