I like how it smells.

Nu sitter jag och småfryser i min rosa dress och en filt runt mig.
Kikade nyss klart på stockholm-arlanda. Rätt menlöst program men jag tycker det är något att se ändå faktist.
Nu börjar lyxfällan och det brukar jag också se.
Har en liten liten påse smågodis och lite ljus tända..
A har innebandy träning så då brukar jag mysa en timme själv. Jag tycker det är lite mysigt när jag är ensam hemma..
När det bara är en liten stund :) Annars gillar jag inte att vara ensam hemma, inget för lilla mig!
Funderar på om jag ska ta en sanbbdush nu eller om jag ska vänta på älsk.

Idag var jag riktigt jävla less på jobbet. Det gick värkligen i snigelfart efter lunchen :S Men men lite fick man väl gjort..
Innan jobbet hann jag och syster med en sväng i lite affärer och vi fick varsin påse också :)
Ett par vita tygskor från racemarine.. har inga bilder men alla vet väl hur dom ser ut vid det här laget.
Ett par varje dag skor helt enkelt.
Sen fick vi lunch togheter idag också.. satt på donken och mös i solljuset!
Så på så sätt var det en värd dag i för sig :P
Slut på datandet för ikväll.
Sov snyggt allesammns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0