Hoppas jag inte vaknar upp som en invalid imornbitti.

Nu siter jag med en vetesäck runt nacken i hopp om lite mer rörlighet eftersom jag vaknade med något nackspärrsliknande imorse.
(Lång mening..)
Mami hade två vetesäckar så jag eller vi fick en.. jätte skönt och ha actually.
Jag och a sappar lite bland kanalerna men har i alla fall sett lite av Fredrik och Fhilips söndagsparty.. det är väl som jag förvänatat mig, lite som deras program brukar vara.
Sen är det Van veteren också men det här avnsitten har vi redan sett.. booring.
Jag är inte hooked på Van veteren.
Middagen hos mami var suverän.
Grillat med klyftpotais tzatisiki hembakat bröd och grekisk sallad.
Lunchbox imorn.. lyllo mig :P
Tänte visa någon bild eller två men kirre disapered från msn så vi tar det imorn.. när hon redan hunnit visa haha.

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0