Hamburgertallrik i grå vädret

Idag är det ju betydligt gråare än igår men det gör mig inte så mycket.
Jag kan leva på gårdagen och jag ska ju ändå jobba hela dagen så..
Efter jobbet blir det mat på builit, hamburgertallriken ska visst vara god där :)
Det blir någon form av personalmöte.

Men nu vill jag bara att dom här veckorna ska vara förbi.
Det är tre måndagar kvar till flytten.. ptatade med mäklarn och banken igår och alla möten är bokade nu.
Nu är det bara att vänta.. och vänta!
Efter all shoppning igår längtar man ju bara ännu mer!
Får försöka ha lite saker hela tiden att se fram emot så man håller sig sysselsatt.
Imorn är det ju skärtorsdagen. Många är nog lediga eller jobbar halvdag men det gör inte jag.
Det är bara och joppa och joppa!
Långfredagen däremot jobbar jag till fyra och sen ska jag hem till mamsen för påskmat och påskmys med mina kära.
Påskafton jobbar jag igen och efter jobbet åker jag, Kirre och Carro till stockholms Lina :)
Blir kvar där till söndagen och då åker vi hem i skaplig tid för bio med Wilma och Viktor. Myyys!
Lite att se fram emot..haa ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0