Give me more more MORE..

Snart flyttar vi! På måndag är det två fjuttiga veckor kvar tills vi får tillträde till våran lägenhet, på onsdag är det en vecka kvar i den här lägenheten sen lämnar vi den!
Jag tänker börja packa på måndag.. åh vad jag har längtat :) Det komemr bli så fiint.. vill åka till ikea och shoppa massa krimskrams och indrednnings saker nu.
No more hyresrätt, nu får vi göra vad vi vill! Från en sambo till en annan.
Jag älskar er... jag njuter av mitt liv!
Undra hur sista april kommer se ut? Kommer ju ha alla mina saker nerpackade i kartonger-instuvade hos mami.
Kanske jobbar då så.. slutar oftast misslyckat om man hoppas på för mycket, det är min erfarnhet :)
Nu ska jag ut i solen tror jag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va kul att flytta till eget :) wii! Inflyttningsfest är väntad, såklart! Hoppas att ni inte jobbar på sista april så de kan bli mysmysmys! :)

2009-04-18 @ 12:32:16
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa de kommer bli ägigt :P Inbjuding till influttningsfesten ska du inte behöva vänta länge på, I promise!

Mysmys vore jätte mysigt :)

2009-04-18 @ 13:03:23
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0