Flyttkartonger och pizza

Nu har vi börjat packa.
A har redan packaat alla sina köksgrejjer och och porslin.
Det har inte jag men det tåls ju att tillägga att jag har liite mer att packa..haha.
Men jag är på god väg jag också och har inte så vansinningt mykcet kvar faktist.
Nu väntar vi på pizza.. online pizza is the shit.
Jag väntar på en annans pizza med tzatsiki och a tog ciao ciao som vanigt :)
Mumms va.. hoppas jag frestar sig nu syster lika mycket som du har frestat mig med kladdis och pankisar och värsta kycklinggrejerna haha :P
Nu börjar äntligen hemma och sen är det desperate.
14 minuter kvar på pizzan också, dom har nedräkning på sidan.. ett plus :P
Laater.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men hallå, låtsas bli lte mer avis på min kykling när du ska käka pirra.. Säkert blit bjuden och grejjer hahaha.

Tönt :D

2009-04-21 @ 20:23:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha blitt bjuden..de kan du ge dig på att hon blev :P

2009-04-22 @ 08:07:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0