En vecka kvar här! *Glädjeskrik*

Min lediga dag idag. Dock inte min enda.. får en till den här veckan men jag jobbar ju å andra sidan hela helgen istället.
Igår fick jag som jag ville - en jätte effektiv dag på jobbet med mycket leveranser och upplägg och allt som hör till det.
Lite reklamationer fick jag också stöka undan..
Så idag njuter jag bara.
Måste se till och få lite frisk luft idag känner jag.. kan bli en power vända till högaran idag me.
Kirre lockade ju med en kladdis som hon hade bakat. Jag vill också men då måste jag handla.
Hade även en fundering på att kika in hos dadi och sno lite gamla bilder från datan.. så mycket jag saknar ju!
Men sen.. sen det viktigaste av allt är nog att jag har tänkt börja packa lite idag :P
Weeeiii.. men vart ska jag börja, kanske med vitrinskåpet.
Det verkar väl som att jag ska få lite gjort i alla fall :)
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0