En helg utan dataknappade.

Helgen har passerat och jag har inte suttit vid datan alls.
Inget bloggande med andra ord.. as you all know.
Jag ber om ursäkt för det... sorrii!
Men det har inte rikigt funnits tid.
Det har funnits stories to tell men som sagt för lite tid helt enkelt.
Lägenheten gapar mer och mer tomt och börjar mer och mer se ut som för ett år sedan ungefär.
Blandade känslor men mest postitiva :)
Två nätter kvar här... gaah galet!

Helgen var härlig..
Inflyttningsfest hos Maja, sista kröket hos Kirre, Birger Jarl med tjejerna, resturangbesök med mami Kirre och älsk.. och en massa packande.
Packa packa packa.. backa backa backa haha :P

Ur sune?

Jag har inga bilder att dela med mig av.
Det blev väldigt lite bilder och ännu färre snygga enligt mig.. av det jag har sett.
Ussh ett barskt uppvaknade om hur blek jag faktist är.
Solarium nästa.. syrran nu måste vi.

Nu ska jag snart ringa och be om mina förbannade räkningar sen är det joppa joppa joppa :P
Solen skiner, jag har en fin klänning på mig och håret är fortfarade lite lockigt.. det funkar va!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Backa backa baacka.. Haha ja dör.

Snart börjar vårt nya liv :D

2009-04-27 @ 08:56:15
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hejsan!



Kan säga att det var riktigt svårt att välja ut vinnaren av Panosbikinin men nu är det äntligen gjort.

Kika in på bloggen för att se om det blev du!

Kramar

2009-05-02 @ 11:21:22
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0