Efter regn kommer solsken.

Dagen har rullat på.
När jag fick lunch kändes det som att jag precis börjat jobba nästan.
That was a very good feeling for me :)
Fick mitt första påskägg idag också.. thomas var påskharen him self och delade ut ägg till hela personalen.
Jag glömde dock mitt kvar där så jag kan inte smaska på det ikväll!
Den som spar han har.

Efter jobbet gick vi och satte oss på Bulit (hur fan stavas det egentligen..)
Jag syster Josef, Daniel och Christian,
Vi åt hamburgertallrik och diskuterade jobb.
Det var skadat gott.
Min bulit premiär blev bra kan man säga.. I like'd the food a lot.
Stället var me helt ok förstås men inte rikigt min style.
Jag har ju förstått att dom innte spelar Lady Gaga och Rihana och det är ju vad jag vill lyssna på om jag ska sitta och dricka typ.. inte hårdrock :P
Vill ju helst att det bara rycker i hela kroppen så man blir rikigt danszugen dårå..!
Hur som haver, systrarna K K lämnade stället när fotbollen drog igång och det regnade ju ute.
Träligt när man ska cykla hem.. tur att jag dock bara skulle just hem :)

Hemma är jag och här fortsätter matchen haha.. tror det är Bög hocky ikväll me.
Altså inget Grey's ikväll :( Vad äre detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0