Do you know who you are, do you know your truly you?






Jag och Kirre njöt av lite solen innan den försvann för dagen.
Nu har vi sett robinsson och jag vet vad du gjorde förra lördagen.
Om robinsson tyckte jag fan bara en sak och det var ju riktigt träligt för det lidande laget.
Jag vet vad du gjorde förra lördagen var däremot ganska kul ikväll.. underhållande!
Snacka om att han som var med kände sig själv, det måste man ju säga!
Nu kom syster in med isvatten.. mumms jag är törstig.
Lite mer teve mys, jag ska också tvätta av mig sminket och sen ska de bli skönt och lägga sig.
Det tar på krafterna att inte göra någonting också.
Nu är det mer film visst.. samma skådis som i tio orsaker att hata dig, men jag är sämst på skådisar och sånt så något namn blir det inte :P
Sp kom Polly tror vi filmen heter haha.. gick inte den på teve för inte alls så länge sen? Kan det vara tredje gången jag ser den? hm ah det blir nog godnatt här.
Sleep tight you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0