Bli gravid så slipper du mensvärken.

Ledig i ett dygn i alla fall :)
Åh va skönt.. min lediga dag tillsmmans med min sirra. Väärt!
Vi hoppas på sol och då blir det nog en lunch på stan.. Carro jobbar till tre sen skulle vi höras. Jossi verkar också va offwork imorn så det skulle va msyigt att hooka upp med dom också.
Ringde precis dadi också och bad om skjuss ut till ikea och hela den svängen.. vi är ju på jakt efter balkongmöbler till nya lyan och sen måste vi ha flyttkartonger till flytten.
Kommer va så mycket mer och flytta den här gången än första, så mycket man har samlat på sig :)
Hur som helst.. vi har en del planer för den leidga dagen.
Men med våren kommer pollen också.
Suck.
Yes, jag kallar mig själv pollenalergiker numera. Jag har aldrig varit drabbad förut men dom senaste åren har det bara blivit värre och värre tror jag.
Mina syskon är hård drabbade och nu är även jag det.
Jag hatar det. Jag kommer få Paniiiiik!!!!
Visst fine.. det finns massa jox och köpa på apoteket meen jag skulle bli ruinerad.
Köpa ett paket Kestine exemplevis för typ 160 kr eller va det kan kosta men cirkus 15 tabletter som man ska ta två av dagligen för maximal (för någon) lindring.. och så nässpray som också kostar skortan. Enligt mig och min plånbok i alla fall.
Man borde ju ta medicin i tid.. men det har jag inet gjort.
Skyll mig själv då.
Men då.. apropå apotek och medecin hit och dit.
Vad är det för reklam som Ibumetin gör nu då.. Bli gravid så slipper du mensvärken.
Haha är det ett vettigt tips, man lär ju med all säkerhet inte bli smärtfri ändå.. även om man slipper just mensvärken ?
Sätt i en p-stav då istället.. då sliper du både och vettja :P
Vet inte när jag hade mensvärk sist och tacka Gud för det så ont som det gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0