No longer a blogg virgin?

Allright.. nu är jag inte sämre än någon annan för nu har ju jag me en blogg, right ;)
Jag fick ju naturligtvis be min världsvana sirra om styling hjälp annars hade de sett grått ut tror jag, but still min blogg och nu är det ju upp till en annan o vara aktiv o blogga annars är de ju ingen större vitts satte..
Vi får väl se om jag ledsnar eller fastnar ;)


Nu ser det i alla fall ut som det har slutat snöa, jag tänkte höja mysfaktorn lite här i lägenheten och tända lite ljus, se till och få mitt hår plattat.. Ska försöka bekanta mig lite med alla funktioner här under kvällen för det kan nog behövas, eller vad tror du om de sirran?
Haha hon tyckte nog jag va ganksa, ganska so lost när vi satt o fixa min blogg idag ;) Men det kan jag inte annat än bjuda på!
Nu är jag av med min blogg oskuld i alla fall..säger man så eller kan man säga så?
På återseende i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu äger du bloggvärlden Sirraan

Du ÄGER.

Regerar haha..

2008-11-24 @ 21:43:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0