Feeded

Vi blev lite middagssugna så bejbi gjorde lite mat oss.. äcklig mat!
Det var såklart mitt förslag och mitt köp- äcklig pasta sås som smakade kräk så vi fick slänga de o dela på sista spaggetin o mikra några köttbullar, det dög åt oss.. tur att man inte va så hungirg utan bara just sugna ;)

Känner mig fett uttråkad.. sitter bara och tittar ut och vill göra något värt. Passa på medans snön är här lixom.
Man vill ju ut och leka av sig, snöbollskrig eller pulka eller nått.. griller hade man ju kunnat roa sig med om man hade ett par vill säga!
Borde försöka grejja ett par till mig så jag kan joina bejbi på isen och åka snålskjuss för jag är ingen hejjare på griller asså.. men det kan va mysigt när man har någon att åka med ju.
Men imorn får vi i alla fall en värd dag för det är lön och jag och syster är ju som vanligt lediga ;)
Ska köpa några eller minst en klänning på jobbet, får se vilken de blir.. och om det blir något mer av de fina som jag hängt undan! Men lönen är fortfarande inte den bästa så jag måste hålla i slantarna även den här månanden.. baaring men vad gör man?
Det kommer bli en värd dag i alla fall I know it!

Men va fan ska man pyssla med tills imorn då haha.. Färjan och Boston tea party förstås.
Om vi ändå hade haft en endaste tändsticka hemma så jag hade kunnat tända lite ljus.. men nu hade vi inte det så då går de ju inte :( Fet miss som jag ska göra något åt imorn!

Nu har jag i alla fall knåpat ihop mitt andra blogginlägg..
Ska lägga mig i soffan och göra karl sällskap framför two and a half men. Later maybe ;)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fööörst med kommentareer. Haha Konstiiigt :P

Meen, bloggen ser inte dum ut faktist, inte dum alls.

Men vi kan göra om den också :D

2008-11-24 @ 21:46:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0