Chilla Gunilla

My gäd va är det för fel på färjans stammis Rut?
Hon tror hon är på någon färja som kryssar runt i Europa tror ja.. fan snacka i alla fall svenska om du nu måste snacka med alla på båten!
Och Chilla gunilla hon behöver väl inte gå fram till en främling och säga Gud älskar dig i alla fall.. Pinsamt!
Håkan kan man ju nästan inte annat att garva åt men... Rut?
Jaja nog om de nu då..
Imorn blir det tydligen dejt me Carolina :) Gått på tok för lång tid för de känns de som så de blir förbaskat trevligt, som pricken över i't ju!
Hade tänkt ta en hyffsat tidig buss ner på stan men Carro ville ha sovis så jag kanske också får ta dårå.. bara inte näsan har andra plans för mig och väcker mig med näsblod.. har en tendens att bli så när jag är förkyld och de är skit träligt även man är rätt van att ta hand om de själv nu men ;)
Haha tänk när man va liten tog man minsann hand om de på liite annat sätt kan man säga:
Mami hjälpte en ju alltid för man va skit rädd, vi  hade minst två näsdukar (av tyg altså) o blötte o varvade med o lägga på näsan så de skulle vara kallt och vart la vi dom? Runt hela jävla näsan från näsborrarna och så långt upp som de kallas näsa haha och där hade vi världens tryck så de skulle sluta blöda!
De va tider de och inte vet jag alla löser ju näsblod på sina sätt! Men nu när jag inte bor med mami längre får jag klara det själv och det går ju utan näsdukarna haha ;)
Blev lite längre än vad jag hade tänkt mig så nog om näsblod.. hoppas jag slipepr imorn bara för idag slapp jag ju inte!


Första dagen på min blogg och jag har redan skrivit tre inlägg snart.. jag förvånar mig själv lite faktist.. måste bara få igång skrivandet känner jag så det är ju bara och smida medan järnet är varmt om en säger ;)
Precis som man ska sluta när man är på topp.. så jag säger väl godnatt nu vem som nu läser haha!
Sov sniggt som någon jag känner säger!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha, feeett snyggt att du me har en blogg nu.

Så jag också får läsa av mig lite :D

Och skratta

2008-11-24 @ 21:45:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0